Facts & Figures VT Leden

Albron

Albron is een oer-Hollandse, onafhankelijke foodservice-organisatie met een hoofdkantoor in De Meern en bijna 1.000 restaurants in heel Nederland. Wij verzorgen eten en drinken onder het dak van onze klanten, waarbij wij voortdurend streven naar een positief perspectief voor alle betrokkenen. Al ruim honderd jaar houdt Albron zich bezig met het verzorgen van lekker en gezond eten en drinken. Tegenwoordig staan dagelijks zo’n 5.000 medewerkers voor u klaar: bij bedrijven en overheden, op scholen en universiteiten in ziekenhuizen en zorginstellingen op meerdaagse evenementen en in verblijfsrecreatie. De zorg en aandacht voor de mens staan bij ons centraal: de vakbekwaamheid en motivatie van onze medewerkers en de tevredenheid van onze gasten. Wij volgen de veranderende behoeften in de markt nauwlettend. Op basis hiervan bepalen wij de trends in de markt. Aan deze inzet ontlenen we ook in de toekomst de positie van autoriteit en onbetwiste smaakmaker van de Nederlandse foodservice markt.

Aantal medewerkers:           5.000
Aantal verkooppunten:        1.000
Aantal gastencontacten:      91.250.000

Efteling

De Efteling is de afgelopen 60 jaar uitgegroeid tot één van de grootste attractieparken van Europa, met meer dan 4,2 miljoen bezoekers per jaar. De Wereld van de Efteling bestaat daarnaast uit een hotel, het vakantiepark Efteling Bosrijk, een eigen golfpark en een theater. Hiermee vormt de Efteling ook een prachtig decor voor zakelijke bijeenkomsten en grootschalige evenementen. Steeds vaker brengt de Efteling haar sprookjeswereld ook buiten Kaatsheuvel. Door de vele televisieseries en –programma’s kan iedereen ook thuis de sprookjeswereld van de Efteling beleven.

Aantal medewerkers:           1.280
Aantal verkooppunten:        33
Aantal gastencontacten:      4.200.000

FFC (Franchise Friendly Concepts)

FFC stelt ondernemers in staat beter te ondernemen. Wij ontzorgen ondernemers door ‘best of class’ Marketing en excellente dienstverlening. Je als ondernemer en fabrikant aansluiten bij FFC betekent aansluiten bij de Top van Nederland in de Fastservice branche. Kwalitaria is de grootste cafetaria formule van Nederland met ruim 100 locaties. Smulwereld is de cafetaria formule voor in de buurt. Cookers is de fast dining formule en met Shop-in-shop Delifrance bedient FFC het snelgroeiende broodsegment.

Aantal medewerkers:          1.000
Aantal verkooppunten:       150
Aantal gastencontacten:      8.000.000

HMSHost

HMSHost exploiteert ruim 75 restaurants, vergaderfaciliteiten, een hotel en horecapunten op Schiphol Airport, waaronder bread!, East bar & bites, Park Café, Dutch Kitchen & Bar, Starbucks en Bubbles Seafood & Wine Bar. Deze verkooppunten variëren van zelfbediening en counterservice tot bediening. Een aantal van deze locaties is 365 dagen per jaar, 24 uur per dag geopend. HMSHost is een onderdeel van de Autogrill SpA Group.

Aantal medewerkers:          1.500
Aantal verkooppunten:        75 (Schiphol)
Aantal gastencontacten:     20.000.000

La Place

La Place is nummer 1 horecamerk van Nederland. Opgericht in 1987 en sinds 2016 onderdeel van de Jumbo Groep.
La Place formules vind je in stadcentra, langs snelwegen, op Schiphol, NS stations en in de RAI. De restaurant-, café-, express formules hebben zich ontwikkeld tot publiekstrekkers van formaat. Naast de zithoreca en take-away formules is La Place ook te vinden als cateraar op grote (publieks) evenementen als North Sea jazz, Share a Perfect day en Lowlands. De concepten zijn in eigen huis ontwikkeld en behoren tot de top van Europa. Al vanaf het begin van haar bestaan maakt La Place keuzes met smaak als belangrijkste criterium. In de huisgemaakte gerechten gebruikt La Place dagverse, bij voorkeur 100% natuurlijke ingrediënten.

Aantal medewerkers:           2.000+
Aantal verkooppunten:        55
Aantal gastencontacten:      15.000.000+

Vermaat Groep

Vermaat Groep is een familiebedrijf waar gewerkt wordt vanuit trots en passie. Van een delicatessenwinkel in Utrecht is het uitgegroeid tot een bedrijf verantwoordelijk voor horecaexploitaties in diverse ziekenhuizen, toonaangevende musea, bedrijven en reguliere horeca. Inspelend op de interne cultuur van onze partner wordt een passend horecaconcept neergezet. Op de exploitaties ligt sterk de nadruk op beleving. Dit komt tot stand door de juiste combinatie van sfeervolle omgeving, goede producten en hoog serviceniveau; kortom, de gast staat centraal. Door innovatie en flexibiliteit in het bedrijf worden gasten en partners steeds weer verrast. Vermaat verwezenlijkt een horecaconcept door uit te gaan van eigen kracht, alle expertise, zoals bouwzaken, conceptontwikkeling, partyservice en marketing, komt samen onder één dak.

Aantal medewerkers:           2.300
Aantal verkooppunten:        220
Aantal gastencontacten:     20.000.000

Total Nederland N.V.

Total wordt het meest herkend door haar tankstations. Total Nederland verkoopt aardolieproducten en daaraan gerelateerde diensten, die zorgen voor energie en mobiliteit. Voor mens en voertuig is Total een bron van energie. Total heeft een retailnetwerk van zo’n 350 tankstations goed verspreid over heel Nederland, waarvan een deel in eigen beheer. Total is meer dan een brandstofleverancier. Op de tankstations bieden zij tal van services. Enkele voorbeelden: lekkere vers bereide broodjes in “Café Bonjour”, reinigen van de auto in de “Total Wash”, ook zijn er tankstations uitgerust met elektrische snellaadpunten (Plug to Drive) . Tevens zijn er tankstations voorzien van opstelplaatsen, pompen en wasgelegenheid voor motorrijders.

Klanten waarderen de serviceverlening van Total. Uit het Nationaal Petrol Onderzoek 2013, uitgevoerd door Foodstep, blijkt dat Nederlandse automobilisten vinden dat Total de beste tankstations heeft. Dit komt vooral door de klantvriendelijke medewerkers en servicegerichte organisatie.

Aantal medewerkers op stations in Nederland:    Ruim 800
Aantal verkooppunten in eigen beheer:              
125
Aantal gastcontacten per jaar:                             
35.000.000